PIRKIMO TAISYKLĖS

Bendrosios nuostatos:

1. Šios pirkimo ir pardavimo taisyklės (toliau – taisyklės) nustato asmens, įsigyjančio prekes www.groziostudijaok.lt elektroninėje parduotuvėje (toliau – Pirkėjas), ir MB „KRIOLBEAUTY“ Įm. kodas 305703315, PVM kodas LT100013904014, Adresas: Žirmūnų g. 27, 09105 Vilnius (toliau – Pardavėjas) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę, pirkėjui įsigyjant prekes elektroninėje parduotuvėje. Įsigydamas prekes elektroninėje parduotuvėje, pirkėjas sutinka su šių taisyklių taikymu.

2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus. Apie bet kokius pakeitimus, taisymus ar papildymus prisiregistravęs pirkėjas bus informuojamas prisijungimo puslapyje metu ir, norėdamas apsipirkti internetinėje parduotuvėje, privalės iš naujo sutikti su modifikuotomis taisyklėmis.

2. Pirkimo – pardavimo sutartis tarp pirkėjo ir pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai pirkėjas, išsirinkęs perkamas prekes ir suformavęs prekių krepšelį, paspaudžia nuorodą „Atsiskaityti“.

3. Pirkėjas privalo sumokėti prekių bei jų pristatymo kainą (jei tokia skaičiuojama), taip pat kitus mokėjimus (jei tokie nurodyti, sudarant sutartį) ir priimti užsakytas prekes. Už prekes pirkėjas sumoka per „Paypal“ sistemą arba gali atlikti tiesioginį mokėjimą per el.bankininkystę. Atskaitomoji sąskaita MB KRIOL BEAUTY LT617044090101591512 /Paskirtis: Nurodykite uzsakymo numeri.

5. Kaip pirkti:

Norėdami pirkti, pasirinkite norimą prekę, kiekį ir spauskite „Į krepšelį“. Norėdami papildyti prekių kiekį spauskite – „Pridėti daugiau“. Norėdami pridėti kitos rūšies prekių, ieškokite įprastai pagal produktų rūšį arba gamintoją. Norėdami apmokėti užsakymą spauskite „Atsiskaityti”. Krepšelį galite pildyti įvairiomis prekėmis – visos įdėtos prekės krepšelyje bus išsaugotos iki užsakymo formavimo.

6. Užsakymas suformuojamas tokia tvarka:

6.1. Suformuojate norimų priemonių krepšelį;

6.2. Mygtukas „Pridėti daugiau“ – leidžia pridėti daugiau vienetų tos pačios rūšies prekių.

6.3. Mygtukas „Į krepšelį“ – leidžia įdėti norima prekę į formuojamą krepšelį. Paspaudus šį mygtuką būsite nukreipti į atskaitymą.

6.4. Čia galite įvesti turimą nuolaidų kodą ir jums bus pritaikyta nuolaida. Nuolaidos nesumuojamos. Vieno apipirkimo metu galite panaudoti tik vieną nuolaidos kodą.

6.5. Galite tęsti apsipirkimą paspaudę mygtuką „Tęsti apsipirkimą“. Toliau galite dėti įprasta tvarka prekes į krepšelį.

6.6. Įveskite el. paštą. Juo pranešime užsakymo statuso atnaujinimus.

6.7. Galite pasirinkti ar norite gauti mūsų naujienas ir skelbiamas akcijas.

6.8. Spauskite – „Apmokėti“. Būsite nukeipti į tolimesnius žingsnius.

6.9. Suvedate kontaktinius duomenis, reikalingus įvykdyti užsakymą. Reikės tik tokios informacijos, kuri yra būtina prekių pristatymui. Asmeninė informacija nebus naudojama jokiais kitais tikslais, tik užsakymo įvykdymui.

6.10. Jeigu perkate įmonės vardu, užpildykite laukelį "Įmonės pavadinimas (informcija sąskfaktūrai)" užpildote įmonės rekvizitus.

6.11. Sąskaita faktūra bus atsiųsta el.paštu kurį nurodėte. Spaudžiate mygtuką „Tęsti“.

6.12. Nurodykite paštomatą iš sąrašo LP EXPRESS.

6.13. Spaudžiate mygtuką „Tęsti“.

6.14. Pasirenkate mokėjimo būdą ir spaudžiate „Mokėti”.

7. Visi paštomatų adresai čia: https://www.post.lt/lt/lp-express-pastomatai

8. Po užsakymo patvirtinimo į Jūsų el. pašto dėžutę atkeliaus užsakymo patvirtinimo laiškas, kuriame matysite visas užsakymo detales.

9. Priklausomai nuo pasirinkto pristatymo būdo, Jūs atliksite apmokėjimą, o mes įvykdysime Jūsų užsakymą.

10. Pristatymo būdai:

10.1. Pristatymas į paštomatus Lietuvoje (išskyrus Kuršių Neriją*) . Savo užsakytas prekes galite atsiimti savo pasirinktame „VENIPAK“arba „LP EXPRESS“ paštomate . Svarbu komentare nurodyti norimą atsiėmimo vietą (Miestas ir tikslus adresas paštomato). Paštomatų adresai punkte nr.7.

10.2. *Pristatymas į Kuršių neriją kainuoja 40 eur. Jeigu reikalingas toks pristatymas informuokite mus el.paštu uzsakymasok@gmail.com gausite išankstinę sąskaitą apmokėjimui.

11. Jeigu reikalingas siuntimas į užsienį registruotu paštu – informuokite mus el.paštu uzsakymasok@gmail.com gausite išankstinę sąskaitą apmokėjimui. Pagal jūsų nurodytą pristatymo adresą apskaičiuosime mokestį už pristatymą ir banko mokesčius (jei mokate iš ne Lietuvoje esančio banko).

12. Siuntų pristatymo terminas iki 5 darbo dienų.

13. Jei prekė pristatoma pagal specialų užsakymą, pristatymo terminą suderinsime atskirai.

14. Klaidingai nurodžius pristatymo vietą ar kontaktinius duomenis, pristatymo terminas gali pailgėti.

15. SVARBU:

15.1. Atsiimant siuntą iš paštomato Jūs privalote patikrinti siuntos būklę.

15.2 Klientai gavę žinutę apie tai, kad siunta pristatyta į paštomatą turi atsiimti kaip įmanoma greičiau, nes temperatūrų pokyčiai gali paveikti kosmetiką.

Pardavėjas už pažeistą prekę , dėl ilgo neatsiėmimo iš paštomato (ilgiau nei 1 diena) neatsako.

15.3. Pastebėjus siuntos pažeidimą (pažeista pakuotė, šlapia dėžutė, sugadinta, sulankstyta) fiksuokite nuotrauka ir siųskite informaciją el.paštu uzsakymasok@gmail.com – (užsakymo numerį, vardą , pavardę ir nuotrauką su nustatytu siuntos pažeidimu).

15.4. Prekės pristatomos į nurodytą siuntų terminalą „LP EXPRESS“ .

15.5. Pirkėjas, įsipareigoja nurodyti siuntų terminalą, į kurį pageidauja gauti prekes.

15.6. Siuntų terminale siunta laikoma 72 val. Pasibaigus laikotarpiui, siunta grąžinama siuntėjui.

15.7. Nukreipti siuntą į kitą pristatymo vietą negalima.

16. GRĄŽINIMAS:

Prekes pirkėjas gali grąžinti per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos. Prašome užpildyti prekių grąžinimo formą ir ją pridėti prie siuntos.

Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

16.1 Informuoti pardavėją el. laišku – uzsakymasok@gmail.com

16.2 Prisegti nuotraukas nekokybiškos prekės, aprašyti situaciją;

16.3 Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;

16.4 Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;

16.5 Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos;

16.6 Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokią gavo pirkėjas;

16.7 Negrąžinamos prekės, kurios tyčia ar dėl neatsargumo buvo sugadintos;

16.8 Už kokybiškų prekių grąžinimą apmoka siuntėjas;

16.9 Pinigų grąžinimas pervedamas gavus prekes per 5 darbo dienas. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą.17. Prekes galite grąžinti:

17. Prekes galite grąžinti:

17.1 Siunčiant jas per „LP EXPRESS“ terminalą, adresu: RIMI Žirmūnų g. 64, Vilnius 09131

17.2 Kontaktinis telefonas +37067773719

17.3 Gavę siuntą Jus informuosime el. paštu kurį nurodysite.

17.4 Daugiau informacijos: el. paštas uzsakymasok@gmail.com

18. Pardavėjas turi teisę pakeisti, pakoreguoti ar papildyti prekių pirkimo-pardavimo taisykles. Visais atvejais pirkėjas įsipareigoja su prekių pirkimo-pardavimo taisyklėmis susipažinti kiekvieno prekių užsakymo pateikimo metu, pažymėdamas nuorodą, kurioje nurodoma, jog su taisyklėmis susipažino. Tokiu būdu pirkėjas patvirtina, kad perskaitė ir suprato prekių užsakymo metu galiojančias tinklapyje pateikiamas taisykles, įskaitant aktualią prekių pirkimo-pardavimo taisyklių redakciją.

19. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia el. pašto adresu uzsakymasok@gmail.com .

20. Į Jūsų paklausimus, gautus raštu, atsakysime per 10 darbo dienų nuo paklausimo gavimo dienos.